TROBADA D’ESCOLES AMBAIXADORES DEL PARLAMENT EUROPEU DE CATALUNYA

El passat divendres 28 de gener va tenir lloc la trobada d’Escoles ambaixadores del Parlament europeu. Aquesta trobada es va dur a terme a la seu de la representació del Parlament europeu a Barcelona i hi va assistir la coordinadora del projecte EPAS del nostre centre, Elizabeth Buck. A Catalunya són 12 escoles EPAS, de les quals tres són a Girona: INS CELRÀ, INS SALVADOR ESPRIU i INS ERMESSENDA. En el futur s’espera poder ampliar aquest número ja que es detecta una gran necessitat de crear projectes europeus per conscienciar els joves del que significa la Unió europea i ser ciutadà europeu.
Aquesta trobada tenia per objectiu compartir activitats i materials que s’han utilitzat en el primer trimestre per al projecte EPAS, crear una xarxa de col·laboració entre els diferents centres EPAS de Catalunya i coordinar-se amb la representació del Parlament i de la Comissió europea de Barcelona per tal de augmentar la oferta d’activitats i materials per l’alumnat. Va ser una trobada molt productiva i que va engrescar encara més els coordinadors, que tenen com a prioritat acostar la Unió europea als alumnes a través del desenvolupament del projecte d’Escola ambaixadora del Parlament europeu.