Entrevista a un Eurodiputat: Carles Puigdemont

El passat dimarts dia 25 de gener, els alumnes de 4t d’ESO van tenir l’oportunitat d’entrevistar un eurodiputat en el marc del projecte d’escola ambaixadora del Parlament europeu (EPAS). L’escollit va ser en Carles Puigdemont ja que quan era alcalde de Girona va inaugurar l’institut Ermessenda, al setembre 2014.

Tots els alumnes de quart d’ESO van assistir a aquesta videoconferència, però només els 8 alumnes de l’equip de periodistes van poder fer les preguntes al eurodiputat: varen voler saber quin és el funcionament del Parlament Europeu,  quin és el dia a dia dels Eurodiputats, de què tracta la plataforma Cofoe (Conferència sobre el futur d’Europa) i també quins canvis s’han notat amb el Brexit.  Va ser un èxit i una molt bona experiència per tots.

Zihan Luo i Melany Cáceres