La Ciència en Primera Persona amb Ponç Feliu

A l’entorn de la Setmana de la Ciència s’organitzen unes xerrades-col·loqui adreçades a l’alumnat de 4t d’ESO anomenades “La Ciència en Primera Persona“. Aquestes sessions les porten a terme investigadors i investigadores que expliquen la seva tasca, tant des del vessant científic com humà.

Aquest any els alumnes de 4t hem pogut gaudir de la xerrada de Ponç Feliu, biòleg – ambientòleg gironí i pare d’un alumne del nostre centre.

A partir de la seva experiència professional ha descrit d’una banda l’hàbitat d’un munt d’éssers vius de les nostres terres i d’altres que migren i que podem observar en diferents èpoques de l’any, i per altra banda, com es gestiona i com es treballa en la protecció i manteniment dels  parcs naturals o zones/paratges d’interès natural del nostre paisatge. En tot moment ha aconseguit l’atenció i la curiositat de tots nosaltres.

Hem tingut l’oportunitat de conèixer d’un dels nostres científics gironins, la seva formació acadèmica i la seva activitat professional fent-nos partícips de la seva experiència i oferint-nos diferents visions de la realitat de cada persona.