Artistes a l’aula d’Arts escèniques

El festival Temporada Alta, dins el projecte A Tempo, ens ha tornat a obsequiar amb una peça teatral a l’aula. El dilluns 12 de novembre els alumnes d’Arts escèniques de 4t d’ESO vam gaudir del monòleg “La corda” que ens va interpretar l’actor Adrià Díaz. En aquesta ocasió la temàtica de l’obra era la gelosia i el control de la parella com a formes de violència.

Després del monòleg, els alumnes vam poder fer un debat amb l’actor on van sortir opinions molt diverses sobre l’amor romàntic com a ideal de l’amor i les seves conseqüències i també sobre les relacions violentes que poden desencadenar la violència de gènere. D’aquesta manera vam poder fer una bona reflexió sobre un dels temes  que més ens interessen.

En acabar la classe de teatre, li vam demanar a l’Adrià de fer-nos una fotografia amb ell. I aquí la tenim!

#atempo18  #TA18  @temporada_alta