Tast de vermuts i tapes d’alta cuina

Divendres 8 de maig de 2015 a les 19:30 hores

L’Escola de cuina i l’AMPA de l’Institut J. Bau, organitzen un tast de diferents vermuts (també sense alcohol) i exquisides tapes d’alta cuina creades expressament per l’ocasió.

El tast es farà al pati dels Codonyers de l’Institut i haurà música en directe per acompanyar l’esdeveniment.

Com que es servirà a l’exterior, la capacitat és il·limitada, però cal inscriure’s per tenir preparat prou menjar per a tothom.

Doneu a conèixer l’esdeveniment entre amics, parents i d’altres que considereu oportú, ja que quants més serem més xalarem.

Veniu, us esperem!

Salut.

Dia: divendres 8 de maig de 2015 a les 19:30 hores
Lloc: pati del restaurant de l’Escola de cuina de l’Institut J. Bau