Sortida dels alumnes de 3r d’ESO (Departament de Tecnologia)

El passat dimecres 29 d’abril el departament de Tecnologia de l’INS J Bau va organitzar per  al alumnes de 3r d’ESO una sortida al kàrting club de Vinaròs.

L’objetiu de la visita era ampliar els coneixements sobre mecànica, en especial mecanismes i motors que s’han explicat al llarg del curs i la realització d’un dossier per ampliar coneixements.

En arribar els tècnics de les instal·lacions del kàrting club ens van fer explicacions sobre el funcionament i característiques dels karts de competició. Els alumnes les van escoltar amb molt d’interès.

Les explicacions les va fer el pilot professional d’automobilisme, José Manuel Pérez Aicart, que actualment condueix un Ferrari 458 i participa en el GT Open Europa.

Després es van donar instruccions sobre la conducció dels karts i finalment es va passar a la part pràctica fent 8 curses amb 12 vehicles pilotats per alumnes on van mostrar la seva perícia en el pilotatge.

Per a molts va ser la primera vegada que pilotaven un vehicle a motor i, en general, s’ha valorat de forma molt positiva aquesta experiència.

Els alumnes es van portar molt bé durant tot el viatge i en el pilotatge van mostrar una maduresa i responsabilitat exemplar i molt es van quedar amb ganes de repetir.