L’Escola d’Hostaleria de les Terres de l’Ebre oferirà el cicle de pastisseria i forneria

Cinta Bonet // TORTOSA

L’Escola d’Hostaleria de les Terres de l’Ebre, ubicada a l’institut Joaquim Bau de Tortosa, oferirà el proper curs un nou cicle de pastisseria i forneria. Actualment, el centre ofereix els cicles de cuina i gastronomia, i de serveis i restauració, però a partir del curs vinent incrementarà l’oferta formativa amb el curs de pastisseria. El professor del cicle cuina i gastronomia de l’Escola d’Hostaleria de les Terres de l’Ebre, Juanjo Roda, ha explicat que el cicle inclou pràctiques a empreses del sector.

Roda ha afirmat que la cuina i el món de l’hostaleria té una demana real al territori. També ha destacat que durant els deu anys de funcionament de l’escola s’han format professionals que actualment treballen en restaurants amb estrelles Michelin o han tirat endavant negocis amb èxit.

Al marge dels cicles formatius, Roda ha recordat que l’Escola d’Hostaleria de les Terres de l’Ebre ofereix un servei d’assessorament i reconeixement a professionals del sector amb gran experiència però sense titulació oficial.

El proper dijous 12 de maig, a partir de les 19 hores, l’Escola d’Hostaleria de les Terres de l’Ebre realitzarà una jornada de portes obertes per donar a conèixer tota la seva oferta, el nou cicle de pastisseria i forneria, i les instal·lacions del centre.