El PTT Dertosa a la Final de la X Concurs Gastronómic de la Carxofa de Benicarló

El dijous 2 de febrer, els estudiants Fatima Hamdi i Ismaïl Ouharda del PTT d’Auxiliar de cuina i serveis de restauració del Dertosa van participar en la Final de la X Concurs Gastronómic de la Carxofa de Benicarló, on van quedar els dos alumnes classificats entre les vuit millors elaboracions.

El Concurs Gastronòmic de la Carxofa, que cada any organitza el Centre Integrat Públic de Formació Professional (CIPFP) de Benicarló, ha reunit desenes d’estudiants de cicles formatius de cuina i sala de diferents centres educatius amb l’objectiu de incentivar la creativitat i la innovació, amb la carxofa com a protagonista.

El concurs, que compta amb el suport de l’Ajuntament de Benicarló i del Consell Regulador de la DO Carxofa de Benicarló, a més d’altres patrocinadors, ha tingut enguany un jurat de luxe format, en la categoria de cuina, per Jorge Román, Pedro Berja, Guillem Forner i Alejandro Tena. Els alumnes van obtenir un premi de 100 euros per cada elaboració finalista i una caixa de carxofes amb DO de Benicarló.