Visita dels alumnes de 3r d’ESO al Centre de Regulació de Trànsit de TMB

El divendres 27.01.17 els alumnes de 3r  van visitar la Cotxera de Triangle de TMB, on està el Centre de Regulació de Trànsit, per tal de conèixer com es realitza el control de la xarxa d’autobusos i quines són les mesures de seguretat en la regulació del trànsit.

Els alumnes van poder veure en temps real, a través de les pantalles del Centre, en quina part del seu recorregut es trobava un autobús en concret, i si anava circulant puntual segons el seu pla de ruta. Així van poder valorar l’eficàcia i la modernitat d’una empresa, Transports Metropolitans de Barcelona, vital per al bon funcionament de la nostra ciutat i de la seva àrea metropolitana.