Instal·lacions

Les instal·lacions del centre estan distribuïdes en 2 edificis al costat del pati central. L’edifici antic, compartit amb l’Escola Ramon Berenguer III i un aulari de construcció més nova.

A l’edifici antic, l’institut té assignats amb ús exclusiu un ampli taller de tecnologia, amb totes les eines necessàries pels projectes tecnològics, 2 aules d’informàtica grans, amb 15 ordinadors cada una, el laboratori de ciències, amb la seva aula d’informàtica més petita, la biblioteca amb un ampli catàleg de llibres,  tres aules petites (destinades a reforç escolar, aula d’acollida i aula oberta), i la sala de professors. Es comparteix amb l’escola de primària l’ús de l’aula de música i el gimnàs.

A l’aulari, hi ha 8 aules grans, 2 sales petites i l’espai de consergeria, administració i direcció. Les instal·lacions es completen amb l’ús, compartit entre escola i institut, del pati amb la pista esportiva. Totes les aules disposen de pissarra digital i equip de projecció.