VISITA A L’ESPAI PORTA 22 DELS ALUMNES DE 3r. D’ESO

El dilluns 10 d’octubre els alumnes de 3r. d’ESO van visitar l’espai Porta 22 (Barcelona Activa) i van participar en el monogràfic: PROJECTE DE VIDA PROFESSIONAL. ELS VALORS DEL TREBALL, amb la finalitat de permetre als joves identificar les seves motivacions professionals i  conèixer la formació més adequada als seus interessos i competències.

A través de l’aplicació multimèdia “Saps el què cal? Valors del treball”, els alumnes van poder visualitzar com s’apliquen els valors del treball mitjançant històries o situacions que se succeeixen en entorns laborals.

I, finalment, per a experimentar i reflexionar entorn dels valors del treball, els alumnes de 3r. van realitzar unes breus dramatitzacions, on es posava de manifest el valor seleccionat.