A Tolosa, en el marc de l’intercanvi amb un institut francès

L’alumnat de l’INS Ca n’Oriac ha visitat avui Tolosa, ciutat d’Occitània i capital històrica del Llenguadoc, en el marc de l’intercanvi amb alumnes de l’institut Antonin Perbosc d’Auterive, una població situada a uns 30 km al sud de Tolosa. Dilluns passat els alumnes de 3r d’ESO (també n’hi ha alguns de 4t) es van desplaçar a la localitat occitana per fer la segona part de l’intercanvi a casa d’estudiants francesos, uns deu dies després de rebre’s i allotjar-los a Sabadell. Aquesta setmana, l’alumnat del Ca n’Oriac compartirà diferents activitats amb els amfitrions.

Es tracta d’una activitat impulsada des de l’àmbit lingüístic, enfocada a promoure la pràctica de la llengua francesa així com poder viure una experiència enriquidora. Enguany ha estat la primera edició d’aquest intercanvi i s’espera que tingui continuïtat els cursos vinents.