Valors

Educació integral

Promovem un desenvolupament integral de les i els alumnes per tal que esdevinguin persones autònomes amb coneixements i valors, capaces d’entendre el món i transformar-lo.

Acompanyament

Treballem perquè l’institut sigui un espai acollidor i amable: qualsevol lloc pot ser un espai de conversa, d’autonomia i de calma. Famílies i professorat acompanyem i guiem en el camí tan bonic i especial de fer-se gran.

Vinculació amb l’entorn

Obrim el centre a l’entorn més proper, establim relacions amb institucions i altres espais de la ciutat i del barri per donar resposta a les necessitats educatives de l’alumnat i, així, generar activitats que fomentin la participació i reverteixin sobre la comunitat. Som un centre compromès amb el medi ambient.

Aprenentatge globalitzat

Proposem activitats d’aprenentatge globalitzat i significatiu per potenciar l’autonomia i les connexions entre els diferents coneixements. La majoria de les matèries del currículum es treballen de manera integrada i transversal.

Metodologies actives

Aprenentatges basats en el quotidià per tal que siguin més significatius; metodologies actives que afavoreixin el pensament crític, l’art i la voluntat de transformació. Incorporem recerca, tecnologia, indagació, creativitat i cooperació. Qualsevol fet, circumstància i espai pot esdevenir una oportunitat d’aprenentatge.