Documentació de centre

Document Definició
PEC
El projecte educatiu de centre és el document que recull l’essència de l’institut i els trets característics del nostre dia a dia. Aquest document es va aprovar per Consell Escolar el 30-01-2023.
Normativa ús del mòbil
Ens considerem un centre lliure de mòbils però la realitat ens evidencia que hi ha alumnat que porta el mòbil al centre i, per tant, hem vist la necessitat de crear aquesta normativa d’ús dels mòbils per concretar les accions a seguir en cas que un/a alumne/a no segueixi les indicacions establertes. Aquest document es va aprovar per Consell escolar amb data 25-10-2022.
Projecte Lingüístic
El projecte lingüístic és el document que recull els aspectes relatius a l’ensenyament i a l’ús de les llengües en el centre educatiu. En aquest document queden definits el tractament de la llengua catalana com a llengua vehicular i d’aprenentatge, el procés d’ensenyament i aprenentatge de la llengua castellana, les diferents opcions amb referència a les llengües estrangeres i els criteris generals per a les adequacions de les llengües a la realitat sociolingüística del centre. Amb data de 17 d’octubre de 2019, aquest document roman en situació provisional, pendent de modificació.