Els alumnes de l’escola del Bosc ens visiten

El passat dimarts ens van visitar els alumnes de 6è de l’Escola de Bosc. El grup es va dividir en dos i van realitzar de forma simultánea dues activitats relacionades amb la matèria de Tecnologia que es treballa a 1r d’ESO.
Un grup va dissenyar un portallapis amb el programa Tinkercad d’introducció al diseny 3D, ajudats pels alumnes de 2n d’ESO. L’altre grup, també guiats pels alumnes de segon d’ESO i professorat, va dissenyar i elaborar un petit clauer de fusta en el qual van gravar les seves inicials amb la maquinària del taller.
Va ser un matí molt entretingut!