Mostra de fotofilosofia

Aquest curs, per primera vegada, l’alumnat de 4t d’ESO de Català, Aula d’acollida i EVP ha participat a la Mostra de Fotofilosofia organitzada per Adhoc-Filosofia a Secundària en el marc de Barcelona Pensa 2022 en commemoració de la Jornada Mundial de la Filosofia. L’objectiu de la Mostra és arreplegar espurnes de pensament en les quals les preguntes filosòfiques dialoguin amb les imatges.
Per una banda, l’alumnat ha investigat les característiques de la pregunta filosòfica i n’ha generat de pròpies. Alhora ha escrit una petita reflexió sobre la seva proposta. Per una altra banda, ha aprofundit en el llenguatge visual i llurs significats. Les creacions han estat compilades al blog en el qual també podreu veure els vídeos generats sobre aquesta disciplina.
L’activitat es va concloure al Saló d’actes de la Facultat de Filosofia el 16 de novembre amb el visionat, el comentari d’algunes de les obres seleccionades i la lectura col·laborativa del Manifest en defensa de les Matèries de Filosofia.
Us convidem a passejar pel blog i a continuar filosofant!