Teatre: «Bodas de sangre», de Federico García Lorca

L’alumnat de 4t va realitzar una obra de teatre del llibre Bodas de Sangre, de l’escriptor Federico García Lorca.


Els nois i noies de 4t, com a tancament del trimestre, van representar l’obra de teatre treballada a classe, interpretant algunes de les escenes que es troben al llibre, el qual relata una història molt interessant amb un gran final que val la pena llegir i inspirat en un fet real a l’Andalusia rural.

Els nois i noies van actuar vestint-se com els personatges i fent el seu paper en la història de manera apassionada i divertida.

Text de F. B.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>