Revista Projecte 4t ESO

L’alumnat de diversificació curricular de 4t de l’ESO, dins de la matèria de Llengua Castellana i Literatura, han estat treballant en un projecte basat en l’escolta activa i la comunicació intergeneracional anomenat “Aprendemos entrevistando”. L’alumnat del grup han realitzat entrevistes a diferents persones que formen part de l’Espai per la Gent Gran de Begues. A partir d’aquestes entrevistes han creat una publicació anomenada “Mentes paralelas”, una petita revista que han compartit amb tota la comunitat de l’Institut Begues i amb la comunitat de l’Espai per la Gent Gran. Que maco és compartir-se i generar xarxes. Quantes barreres trenca la generositat i l’escolta. Gràcies infinites als membres de l’Espai de la Gent Gran que es van oferir voluntaris per passar una estona amb l’alumnat. Com diu l’epígraf de la nostra publicació, a vegades, l’aventura més gran és simplement una conversa.