Taller Escola i Empresa

El divendres dia 11 de novembre l’alumnat de 4t que cursa la matèria d’Emprenedoria va poder assistir a una sessió a càrrec de l’empresari Albert Campabadal, directiu de l’empresa SIFU, que forma part del programa Escola i Empresa de la Fundació FEMCAT, que ens va parlar de:

1. La importància de l’empresa a la societat a través de la participació dels alumnes, fent veure la presència de les empreses en el nostre dia a dia.
  2. El lloc de l’empresa en la societat: va presentar la seva empresa SIFU fent èmfasi en els aspectes que afecten a la societat, a la inclusió social i laboral de les persones discapacitades, les que estan  amb risc d’exclusió social, i també a la vida diària de les persones usuàries.
  3. Què és ser empresari/ària? A través de la seva vivència personal, en un diàleg amb els alumnes, va explicar el dia a dia i els aspectes fonamentals en el rol de la vida empresarial.
  4. Habilitats de l’empresari/ària: A través de la participació dels i de les alumnes, es mostrà les habilitats que des de FemCAT s’han assenyalat com a distintives de les persones empresàries o directives.
  5. Torn de preguntes i respostes.

La sessió va resultar molt interessant, gràcies a les excel·lents habilitats comunicatives del Senyor Campabadal, i l’alumnat va participar i fer preguntes per aclarir dubtes sobre el fet de ser empresari i com se’n pot ser.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *