Revista 3r ESO

Aquesta revista és el producte final d’un projecte de la matèria de Llengua Castellana i Literatura dut a terme a tercer de l’ESO. Amb aquesta publicació hem volgut contribuir a cuidar el vincle de la nostra comunitat educativa amb aquells professionals que ens envolten i aprendre de tots ells i del seu camí. L’alumnat, ben aviat, haurà de prendre decisions respecte a l’itinerari laboral i acadèmic que volen emprendre. Gràcies a aquest projecte hem pogut integrar que hi ha tants camins com persones, que hem de confiar en els nostres propis instints i focalitzar la nostra energia per a aconseguir allò que desitgem, gaudint el màxim possible pel camí i sabent adaptar-nos als canvis.

També, hem intentat contribuir a la memòria històrica del nostre poble deixant testimoni de l’experiència de professionals, artesans i comerciants locals que formen part del teixit social de Begues el 2023. Esperem que hàgiu rebut el nostre treball amb la mateixa estima amb què nosaltres l’hem realitzat.

Agraïments especials a totes les persones entrevistades, que ens han acollit amb caliu i ens han compartit les experiències vitals que els han dut a trobar la professió des de la qual aportar a la societat.  Sense emoció no hi ha aprenentatge. Gràcies per compartir-vos perquè puguem aprendre des de la connexió, l’escolta i el vincle.