“Raphaëlle és una obra que hauria de veure tothom”

Alumnes de l’Institut Baix a mar van anar a veure [el diumenge 19 de gener] l’obra de teatre Raphaëlle, al Teatre Nacional de Catalunya.
A la sortida de l’obra, els alumnes van comentar que “Raphaëlle és una obra que hauria de veure tothom”.
També n’hi va haver que van assegurar que l’obra els donava “una nova vizio de la realitat”.
El muntatge, també el van destacar, perquè opinaven que donava “força a la història”.
I van concloure que els va sembrar “impressionant la força i la resistència del personatge Raphaëlle per poder ser la persona que és”.