Ja hem gravat el primer butlletí de notícies de l’insti al Canal Blau Ràdio

El dimarts 23 d’octubre, els alumnes de la “Revista digital” van enregistrar per primera vegada un butlletí de notícies. A partir d’ara, dos cops al mes, actuaran com a periodistes de ràdio explicant les últimes notícies de què hauran escrit prèviament a la “Revista“.

Us en deixem vídeos i fotos de com va anar el programa.

També us deixem l’enllaç perquè escolteu el programa sencer. Tingueu en compte que, per poder-lo escoltar, l’heu de descarregar:

L’alumna Abigail Álvarez, cantant la cançó que va preparar per al butlletí de notícies.

Els alumnes, moments abans de començar a gravar el programa.

L’alumne Alin Panesi, llegint els guions que va preparar per al butlletí.

El director del primer butlletí de notícies, l’Alejandro Hidalgo.

Un altre moment del programa, enregistrat a Canal Blau Ràdio