Endevina qui és

El professor que us proposem d’endevinar aquesta setmana va néixer a Saragossa.

Quan tenia 10 anys, va arribar a Barcelona, però actualment viu a Badalona.

Els jocs que més li agradava practicar quan era petit eren el futbol, les bales (“canicas”, en castellà) i, atenció!, a la taba. Ho expliquem: el joc de la “taba” consistia a tirar un os al terra, el qual, segons com queia, provocava que s’hagués de seguir una o altra prova.

Recorda una mala experiència a l’escola, concretament a la classe d’Educacio Física: un dia, va tenir una mala caiguda, que li va comportar trencar-se el nas.

A l’escola també tenia moments per passar-s’ho bé, sobretot a les hores d’Història i Literatura Castellana, que eren les seves assignatures preferides.

Per acabar, el professor que heu d’endevinar diu que recorda amb detall el dia que l’home va arribar a la Lluna per primera vegada. Concretament, era el 20 de juliol de 1969, quan el professor/a complia 7 anys!

Funcionament del concurs

Heu de respondre dins d’aquesta mateixa entrades. Les respostes han de ser argumentades, és a dir heu d’explicar per què creieu el que escriviu. La primera resposta encertada tindrà com a premi un llibre. Bon concurs!

La guardadora del concurs

La professora Míriam Lleó Laso va ser la guanyadora del concurs. L’alumne Alin Panesi va ser l’encarregat de donar-li el premi:

1. Míriam Lleó Laso

Crec que és el Pedro Aznar. L’he reconegut per la fisonomia (la mirada el delata) i després perquè sé que viu a Badalona. En tercer lloc, crec que el cognom “Aznar” és d’Aragó, perquè hi tinc família política que té aquest cognom.
    A veure si em toca!!!

2. Anna Candela

Després de donar-hi moltes voltes crec que el professor és el Pedro Aznar. Per la pista de l’edat i perquè he descobert que viu a Badalona ?

3. Inmaculada Ferrer Salse

Jo crec que és el Pedro Aznar perquè casualment sé que viu a Badalona i es veu un noi espigat i prim com és actualment. També perquè li agradava l’assignatura d’Història.

4. Cecília

Pedro José Aznar. Quan va venir al centre i em va donar la documentació, ja em vaig quedar amb el cognom. La resta, la diu la seva fitxa de dades.