XXI Festa per una societat inclusiva

L’alumnat de l’optativa d’Arts escèniques de 2n d’ESO participarà en la XXI Festa per una societat inclusiva que tindrà lloc a Sant Pere de Ribes el dissabte 18 de maig a les 18:00.

Al llarg del curs aquest alumnat ha treballat de la mà de talleristes del grup del teatre El To, en el marc programa que promou la coordinadora de la Festa en diversos instituts. Ara arribat el moment de mostrar i posar en pràctica tot el que s’ha après i experimentat en les sessions de treballcompartint amb el públic petites peces de teatre que han creat ells i elles mateixes. L’objectiu de la proposta que es posarà a escena és aprofundir en la inclusió social a partir de la reflexió col.lectiva i la participació del públic.

Les famílies i tota la comunitat educativa esteu convidades a l’espectacle, de ben segur que no us deixarà indiferents!