Unes colònies de llegenda a 2n d’ESO

El primer trimestre l’alumnat 2n d’ESO va participar en el projecte “Unes colònies de llegenda” en el què treballaven i organitzaven per grups una proposta de colònies a partir d’una llegenda vinculada amb un territori de Catalunya.

Els passats dies 8, 9 i 10 d’abril, les colònies es feien realitat a la casa Can Què d’Esponellà i a l’estany de Banyoles. Tres dies intensos, plens d’activitats, anècdotes, emocions i algun que altre ruixat! El balanç que n’hem fet alumnes i professores és molt positiu.

Com a mostra us deixem un dels millors reportatges que han fet els mateixos alumnes, el de la Lola, el David, la Irene, la Mar B. i Mar A:  Colònies 2n d’ESO 2019

Desitgem que el gaudiu!