Tres equips seleccionats per participar a la 2a fase del Fem Matemàtiques 2024

Tres equips seleccionats per participar a la 2a fase del Fem Matemàtiques 2024.
Un equip de 1r d’ESO format pel Guillem Serrano, el Nil Garcia i el Jaume Gracia, un de 2n d’ESO amb l’Emma Martínez, la Sílvia Enento, el Nil Moreno i la Míriam Jordà i un de 4t d’ESO amb la participació de la Tatiana Rodríguez, a Júlia Roca i l’Alba Ferrer han estat seleccionats d’entre tots els equips participants de les comarques de Barcelona per passar a la 2a fase del concurs Fem Matemàtiques.

Aquest és un concurs de resolució de problemes adreçat a alumnat de 5è, 6è de primària, 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO. En grups, formats per 3 o 4 alumnes, han d’elaborar un informe en què es resolen els 3 problemes plantejats i en què es posen en joc diverses competències matemàtiques: desenvolupament d’estratègies per resoldre’ls, capacitat comunicativa, formes variades de representació de les situacions.

Podeu consultar els problemes que ens van proposar aquest any i els equips seleccionats.

La 2a fase se celebrarà el proper 20 d’abril de 2024 a l’escola Bel-air de Sant Pere de Ribes. Constarà d’una fase individual de resolució de problemes i una altra en grup centrada en els jocs de taula de caràcter matemàtic.