Tornen les hores de lectura a l’institut Baix a mar

Escrit per Aya Rammoudi

L’espai de lectura personal ha tornat de nou aquest curs, el 2020-2021.

Des del dilluns 19 d’octubre, de 8 a 8.20 am, tots els alumnes i professors de l’institut Baix a mar llegeixen un llibre, de paper.

Els espais de lectura canvien depenent de la setmana, de manera que del dilluns 19 d’octubre al divendres 23 d’octubre, l’espai de lectura comença a les 8.00 am mentre que la setmana vinent serà a les 9.00 am mentre que la setmana vinent, del dilluns 26 al divendres 30, serà de 9.00 am a 9.20 am.

Trobo que és molt bona decisió, perquè sempre és necessari reforçar la lectura i la comprensió lectura. Sé que hi ha alumnes que no els agrada, però el fet que l’espai de lectura sigui constant pot fer-los adonar que la manera de millorar l’expressió i l’ortografia consisteix, en gran part, a llegir diàriament.

Un altre punt positiu d’aquesta decisió és que tenim un moment de tranquil·litat, pau i relaxació. Amb aquests tres adjectius descriuria la paraula “llegir”.