Sortida de cohesió de grup amb l’alumnat de 1r d’ESO

El 16 d’octubre passat vam fer una sortida al Parc i a la Platja de Ribes Roges, on vam realitzar diferents activitats per fomentar la cohesió de grup entre l’alumnat del grup classe i també amb la resta d’alumnat de 1r d’ESO.

Vam començar amb l’activitat “el cabdell de llana”, per conèixer millor com som i com funcionen les relacions dins del grup classe:

Després vam fer una gimcana fotogràfica en grups de 5 a 7 alumnes que havien de complir uns requisits especials, i que els i les alumnes havien de conformar sense ajuda del professorat (diferent grup classe, diferent escola de procedència, nois i noies…..).

Per acabar la jornada ens vam desplaçar fins a la platja amb l’objectiu de que cada grup havia de construir una escultura de sorra.

Bona jornada, on l’alumnat va gaudir molt i on es van reforçar els vincles que tot just comencen a construir.

1r ESO INS Baix a Mar