Si apilem les piles, guanyem

L’institut Baix a mar s’ha inscrit en el concurs “Apilo”, promogut per la Generalitat de Catalunya, que consisteix a recollir piles gastades en un contenidor que hi haurà al vestíbul del centre. L’acció, l’han impulsat els alumnes agrupats a l’activitat “Agenda 21” amb la professora Montse Jaén.

La iniciativa és engrescadora, perquè, a part de fer un bé al planeta, hi ha premis que es poden aconseguir.  Concretament n’hi haurà dos, valorats en 2.000 €, per al centre que més piles reculli. I un altre, per al que faci la millor campanya de comunicació per fomentar la recollida de piles gastades.

Els altres premis, que n’hi haurà 4, seran de 1.500€, per a l’institut que reculli més piles per alumne a cada una de les demarcacions (Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona).

Ens hi ajudeu? Comenceu a portar les piles gastades a l’institut!