Qui són els nostres alumnes? Coneixem la Cristina Morejudo Carrasco

Escrit per Eric Miró

L’alumna Cristina Morejudo Carrasco (17 anys) va néixer a Vilafranca del Penedès, i estudia 1r de Batxillerat, especialitat en Social i Humanístic. Aquest és el seu primer curs a l’institut Baix a mar, perquè fins ara ho feia a l’Eugeni d’Ors de Vilafranca del Penedès. “Ens vam estar informant sobre els instituts de Vilanova, i el de Baix a mar és del que ens van donar més bones referències”, explica.

De moment, assegura que les instal·lacions de l’institut són molt diferents respecte de les que ella estava acostumada. També ho són els professors, és clar, diu. “Puc dir que un dels professors que més m’agraden és en Joan Carles Acedo, perquè el temari de teoria de l’assignatura “Economia de l’empresa” ens el fa fer amb activitats pràctiques i treball, per tant “és més fàcil aprendre-ho”. En aquest sentit, la Cristina diu que el tipus de classes que li agraden són les dinàmiques, amb molta pràctica, perquè considera que és la manera com millor aprèn. L’alumna també sosté que l’assignatura “Economia de l’empresa” és la seva preferida pel professor, però també perquè, quan acabi el Batxillerat, voldria estudiar Màrqueting en anglès.

Per continuar, destaca que l’alumnat de l’institut la va acollir molt bé des del primer dia. A més, assenyala que s’ha adonat que “el professorat, i el centre en general, estan molt ben preparat per si haguéssim de tornar a confinar-nos una altra vegada, com va passar fa just un any”. Tant és així, que a les classes de Tutoria en parlen. “I a més les assignatures en general i les activitats les fem en línia mitjançant el Moodle o amb llibres digitals”.

Quan valora els cursos de l’ESO, opina que 3r és el més difícil. “Si més no, és el que trobo que tenia un temari més diferent respecte de tot el que havia estudiat fins llavors”.

I per acabar, sobre les noves amistats que ha fet, esmenta l’Aya Rammoudi, l’Itziar Tàrrega i l’Olga Marín, “perquè des del primer dia que m’han tractat molt bé”. I aquest fet sempre està molt bé per fer-se més proper l’institut.