Projecte Philé, trobada amb les famílies

Les famílies que participen al projecte Phylé van reunir-se, el dimecres 3 d’abril, amb el psicopedagog Jose Manuel Mera per fer una posada en comú dels temes que els preocupa respecte de l’educació dels seus fills, i que alhora són alumnes de l’institut Baix a mar.

Van parlar sobre els punts forts i febles de la personalitat i de com millorar-ne els forts perquè així es puguin potenciar els acords establerts amb els fills.

Altres temes de què van parlar van ser estratègies per millorar la relació amb els fills; del control de les emocions i hi vam reflexionar per millorar el clima afectiu a tots els entorns.

Altres temes tractats entre les famílies i el psicopedagog van ser la millora de la comunicació, i especialment com trobar canals d’expressió i comprensió entre famílies.

La reunió va ser fluida, i els pares s’hi van sentir còmodes, així que van poder expressar-s’hi, i adonar-se que educar i ser pare és difícil, però que no estan sols.

1. Alícia

Interessant la inciativa del projecte phylé, tot un repte per millorar la relació dintre del nucli familiar amb dinàmica grupal per aconseguir millorar les habilitats parentals. Escola de pares, molt necessària.