“Porto tota la vida dibuixant”: Lía Rodríguez

Entrevista a la Lía Rodríguez Nogueras, alumna de 1r d’ESO

Des de quan dibuixes?

Es podria dir que porto tota la vida fent-ho, perquè a l’escola, quan, érem petits, ens demanaven molts dibuixos. Ara bé, prenent-m’ho seriosament deu fer uns 4-5 anys.

Per què tots els teus dibuixos són d’estil ‘’Manga’’?

La veritat és que no tots els meus dibuixos ho són, però fa un temps només els feia d’aquest estil. Per tant, se me n’han quedat seqüeles i és per això que ho sembla. A hores d’ara estic intentant canviar el meu estil cap a una barreja de caricatures i humà. També he d’afegir que els dibuixos que s’han penjat a la revista digital no són dels millors que he fet però tampoc dels pitjors.

Per què has començat amb aquests quatre professors?

Vaig començar amb la Montse Jaén pel simple fet que és la meva tutora. Després vaig dibuixar la Conchi Pellón perquè m’agrada molt l’anglès i alhora perquè és una persona molt simpàtica. Més tard, em vaig inspirar en el Salva Pérez, primerament perquè el considero molt còmic. I, per últim, vaig decidir fer el retrat del Roger Grau, perquè també m’agraden molt les Matemàtiques i em venia de gust dibuixar-lo amb el signe d’arrel quadrada a la samarreta.

La gent t’ha reconegut després de veure els teus dibuixos a la revista de l’institut?

Sí, alguns professors m’han reconegut, però els alumnes ,no, perquè no tenen tant d’interès en dibuixos com ho tinc jo. Si em veuen a classe dibuixant m’acostumen a preguntar si els en puc fer un, però això els ho demanen a tots els que saben mitjanament dibuixar.

Com et sents en veure els teus dibuixos a la revista de l’institut?

Me’n sento molt orgullosa, perquè valoro que la gent em digui que els agrada els dibuixos.