NO FEM LLUENTONS, FEM SÀTIRA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Sota aquest lema, el rei Carnestoltes i les seves concubines (amb la inestimable col·laboració de la FAC), fan una crida als vilanovins i vilanovines a la disbauxa, a la gresca, a la sàtira, a l’alegria desenfrenada, al ball, a la festa, … Però la nostra vila no estaria a l’alçada de la festa sense els guarniments dels seus carrers.

Antigament, veïns i veïnes de Vilanova engalanaven els carrers per carnaval. Durant mesos es preparaven elements decoratius per embellir la ciutat i, alhora, competir per quin seria el carrer més bonic. Malauradament, per motius diversos, aquesta tradició es va deixar de fer. En els darrers anys, entitats, associacions, escoles i instituts estan recuperant aquesta bonica tradició.

Enguany, des de l’optativa de 2n d’ESO, els alumnes han planificat, han decidit, han dissenyat, han preparat, han construït, … (i mil verbs més que no relatem per no cansar el lector) els elements decoratius del carrer Sant Joan.

Entre el 21 i 22 de febrer, els alumnes de la matèria (i l’equip docent), han estat penjant tota la feina feta en els darrers mesos. Sincerament, n’estem molt orgullosos! Han estat dos dies de molta feina, nervis i cansament però, no ho canviaríem per res del món.

No voldríem acabar aquestes línies donant les gràcies als amics de l’associació COMPEX (per posar-nos-ho tot tan fàcil), al Xavier Escofet (devot de “sant Diògenes”, per la teva tossuderia d’animar-nos i pels mil i un consells que ens has donat) i als veïns i establiments per la paciència que heu tingut amb nosaltres. Esperem que el carrer hagi quedat a l’alçada de la vostra col·laboració.

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM! L’ANY VINENT, MÉS I MILLOR!