L’institut Baix a mar participa en la 2a edició del premi Menjallibres

L’escriptor de Castelló Eloy Moreno ha inaugurat la segona edició del premi Menjallibres, que organitzen l’Ajuntament de Vilanova, les biblioteques de la ciutat i l’IMET.

Moreno ha explicat que, per redactar el llibre “Invisible”, va trigar més d’un any.

A més, assegura que primer va escriure’n el final, i després va començar pel principi.

El més impactant ha estat saber que ell mateix va plorar, i molt, mentre escrivia el seu propi llibre.

I ja no us en revelem res més, de la història del llibre, perquè us animem a llegir-lo!

L’alumne Guillermo Rueda, just en el moment de fer una pregunta a l’escriptor

El grup d’alumnes de 1r i de 2n d’ESO que han participat a la segona edició del premi Menjallibres, fotografiats amb l’escriptor Eloy Moreno a l’Auditori de Vilanova.