L’institut Baix a mar participa en el “premi Menjallibres” 2019-2020

L’institut Baix a mar participa al “Premi Menjallibres”, organitzat pel Servei d’Educació de l’IMET i la Regidora de Cultura de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, a través de la Xarxa Municipal de Biblioteques.

La dinàmica consisteix en la lectura de 3 llibres per part dels alumnes de 1r i de 2n d’ESO, que decideixen participar-hi de forma voluntària.

Un cop llegit cada llibre, assisteixen a la xerrada que l’autor imparteix a l’Auditori de Vilanova i la Geltrú, en què explica la seva biografia i, a més, respon les preguntes dels joves lectors.

Al final, els alumnes hauran de votar quin és el volum dels tres que han llegit, i del qual han conegut l’autor, que més els ha agradat. I amb aquestes votacions, els organitzadors del premi atorguen un guanyador.

Una altra iniciativa, lligada amb el “Menjallibres”, és el concurs de “Booktràilers”, en què tots els alumnes poden explicar per què els agrada el llibre que llegeixen i penjar-ho a Youtube. Llegiu-ne més a informació aquí.

Els tres llibres que participen al concurs enguany:

“Tú, sucia rata”. De Fernando Lalana

“Juno”, de Laia Aguilar.