L’Institut Baix a mar acull la copa Cangur, el concurs de resolució de problemes matemàtics

Els instituts Joaquim Mir, de Vilanova i la Geltrú, i el Montgròs, de Sant Pere de Ribes, van ser els guanyadors de les proves Cangur, de resolució de problemes matemàtics, que van tenir lloc al nostre institut el 19 de gener passat. L’institut Joaquim Mir en va resultar guanyador en la categoria de 1r i 2n d’ESO mentre que el Montgròs ho va fer en la modalitat de 3r i 4t d’ESO.

La regidora d’Educació de Vilanova i la Geltrú, Mercè Mateo Olivares, amb l’alumnat guanyador (1r i 2n d’ESO) de l’institut Joaquim Mir, i el director del Baix a mar, Jordi Font

El professorat i alumnat guanyador (3r i 4t d’ESO) de l’institut Montgròs de Sant Pere de Ribes. Foto feta per l’institut Montgròs

Vegeu, cliclant a la dreta de les imatges, els grups participants en la categoria de 1r i de 2n d’ESO

Les proves, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques, van començar a les 13:00 i van acabar a les 14:00. A la tarda, de 17:00 fins a les 18:00.

Un moment de les proves, quan el director de l’institut Baix mar, Jordi Font, en revisa els resultats amb el professor de Matemàtiques del Baix a mar Joan Duran.

Segons explica la Societat Catalana de Matemàtiques, la prova Cangur és una activitat matemàtica anual, impulsada per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, que es marca com a objectiu la promoció de les matemàtiques entre la gent jove.