Lectura en Veu Alta: els alumnes ho van intentar molt bé

Els lectors de l’institut Baix a mar que van participar a la semifinal del ‘XV Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta‘ van llegir molt bé, però cap d’ells es va classificar per a la final, com informa la professora de Català Marta Ferrer. “En qualsevol cas, l’experiència ha estat positiva i enriquidora”, conclou.

El certamen va tenir lloc a Barcelona, el divendres 26 d’abril, i va reunir alumnes de la Catalunya Central i del Vallès Occidental.

Els lectors Jordi Pérez, Mar Oropesa i Max Amell

L’alumne de 2n d’ESO i lector de la categoria “Corsaris” Ernest Ortega

Els lectors i alumnes de l’institut Baix a mar Jordi Pérez, Mar Oropesa i Max Amell