“La meva història amb la música”

Escrit per Abigail Alvarez

Estic al món de la música des que vaig complir tres anys, quan vaig començar a tocar el piano.

El meu pare, que és professor de Música, exactament de piano, guitarra i bateria, me’n va començar a ensenyar.

Als 4 anys vaig començar a cantar. Des d’aquell moment, no he deixat el cant mai, perquè em vaig adonar que el cant i la música són la meva passió.

Una altra fita personal que recordo va passar quan tenia 7 anys. Llavors vaig cantar i tocar el piano per primera vegada davant de gent. Concretament, davant de la meva classe, a 2n de Primària de l’escola L’Arjau.

Recordo que vaig tocar amb el piano unes 3 melodies, i dues de les cançons les vaig cantar i tocar al piano a la vegada.

La meva professora de Música de l’escola sempre em deia que era molt difícil cantar i tocar un instrument a la vegada, però, per a mi, mai, des que tinc ús de raó, no m’ho sembla.

Des d’aquell moment vaig començar a cantar i tocar el piano al recital que es feia cada any a l’escola per Santa Cecília, que es feia davant de tota l’escola.

També em cal dir que des d’aquesta edat vaig saber que volia que la meva vida girés entorn a la música, i vaig saber que de gran volia ser, en principi, professora de Música.

Des que era petita volia anar a classes de cant o anar a un conservatori però encara no hi he anat mai, perquè la veritat és que no m’ha fet falta! El fet de tenir un pare com a professor de Música m’ha ajudat a aprendre’n durant tots aquests anys.

Fins ara, he cantat a 15 escenaris.

La meva situació actual a la música és que encara no trobo un bon professor de cant, perquè els que n’hi ha es dediquen a l’afinació, fet que a mi no em serveix.

I malgrat tot això, ara mateix estic escrivint cançons per a un cedé que gravaré probablement a l’estiu.