La Lia Rodríguez participa a la final catalana del Fem Matemàtiques

El passat 5 de maig l’alumna de 1r, Lia Rodríguez, va participar la final catalana del concurs de resolució de problemes Fem Matemàtiques, després d’haver-se classificat superant les dues fases anteriors.

La jornada va esdevenir a l’INS Gil i Gaya de Lleida durant el matí i a la Seu Vella a la tarda.

Primerament es va realitzar la prova individual. Si us animeu aquí teniu els problemes que va resoldre.

Després de la prova individual els alumnes tenien preparada una gimcana matemàtica al pati de l’institut. Aquí teniu les proves.

Al finalitzar el dinar ens vam desplaçar al marc incomparable de la Seu Vella, on es va realitzar un altra prova de grups a partir de les matemàtiques que apareixen a l’antiga catedral de Lleida.

Finalment es va realitzar l’entrega de premis. Cal felicitar els guanyadors de totes les categories.

Una fantàstica jornada matemàtica amb cracks tant precoços com la Lia! Felicitats!

Podeu consultar totes les fotos de la jornada proporcionades per l’organització.