Qui llegeix al nostre institut i què?

Alguna vegada t’has preguntat quin tipus de llibre llegeixen els alumnes del Baix a mar?

Nosaltres sí, així doncs aquesta idea ens va atreure molt, per això, vam crear una enquesta per a tot el nostre alumnat i el professorat per observar els hàbits de lectura que hi ha al Baix a mar.
Ens vam adonar que la majoria de persones del nostre centre acostuma a llegir a la nit i ens va sorprendre el fet que el gènere més llegit és la novel·la.

Aquí podeu veure quin són els tres llibres més populars del nostre institut. També trobareu un vídeo de tres alumnes en què parlen sobre aquests llibres, a més d’un genial·ly.

-Reportatge del top 3:

-Resum interactiu [cliqueu damunt de la imatge per veure-ho]