Ja hem tornat d’Irlanda, però com va continuar la història que us vam explicar?

L’anecdotari del primer dia va acabar en suspens. El reprenem amb una fotografia, que diuen que serveix més que mil paraules.

El Roger, amb les ulleres enganxades amb Super Glue

El Roger va tenir les ulleres per a tots els dies de l’estada a Gort. La solució que hi va trobar la família acollidora va ser enganxar-li amb la famosa cola Super Glue. I podem assegurar que la cola és ben forta, perquè no es van trencar cap altre dia, i van aguantar fins ahir al vespre, quan vam tornar del viatge.

Explicat el final de l’anècdota, passem a les activitats dels dies següents a Gort.

Als matins, les classes van estar dedicades a aprofundir en vocabulari en anglès mitjançant cançons tradicionals irlandeses i de grups com “The Cranberries”, com la cançó “Zombie“. A part, els professors també van enginyar un qüestionari de cultura general, que s’havia de respondre per grups, i que els qui més respostes encertaven tenien premis: llibres en anglès.

Els alumnes, el segon dia de classe, quan van aprendre vocabulari mitjançant cançons tradicionals irlandeses

A la tarda, va tocar ballar! Una professora i alumnes irlandeses van demostrar als alumnes de 1r de Batxillerat que el ball gaèlic és harmoniós, bonic i difícil, molt difícil. Cal preparació física, i (com en totes les activitats de la vida) pràctica, molta pràctica.