Informacions de darrera hora sobre el servei de menjador

Us informem de la posada en marxa del servei de menjador durant aquest curs 23-24. Aquest servei comença com a pla pilot al nostre centre, amb la col·laboració de l’Escola Arjau, que proporcionarà l’espai del menjador per acollir els alumnes per dinar. L’horari serà de 14:30h a 15:30h.

El servei de menjador s’iniciarà el dia 12 de setembre. Igualment, podreu fer ús del servei, amb prèvia notificació, quan ho necessiteu.

L’institut farà una acollida des de les 14.30h fins les 15h, moment en el qual aniran acompanyants de monitoratge fins al menjador de l’escola.

La sortida serà a partir de les 15:30h des de la mateixa escola, per la qual cosa haureu de signar una autorització de sortida.

El servei de menjador tindrà el mateix funcionament que durant la primària, permetent fer-ne ús de manera esporàdica o fixa, i totes les famílies que ho necessitin podran sol·licitar la beca menjador al Consell Comarcal del Garraf.

La gestió del menjador es durà a terme des de l’empresa Jocs i Taula. Per a més informació adreceu-vos a la secretaria del centre.

Descarregar la inscripció CLICK AQUÍ