Infinitament agraïts per la vostra solidaritat. El banc de sang ha estat un èxit rotund!

Text: Helena Bardí i Carla Lorenzo

BANC DE SANG:

Entre els alumnes de l’optativa de Revista i de Biomedicina de l’institut baixamar, hem organitzat un banc de sang que ha sigut tot un èxit.

Va venir molta més gent que l’any passat, amb un total de 75 donants de sang, 10 que no van poder donar-ne i un donant de medul·la òssia. Quinze de les persones han donat sang per primera vegada en aquest institut.

Estem eternament agraïts de la vostra participació en el nostre banc de sang>; esperem que el següent any us animeu més de vosaltres perquè recordeu que LA VOSTRA SANG SALVA VIDES!!!

El senyor Lehr, pare de l’alumne de 4t d’ESO Quim Lehr, ens explica la seva experiència:

Cliqueu damunt de la imatge (a baix) per escoltar-ne l’entrevista.

Aquí podeu consultar l’enquesta del banc de sang.

Font: Banc de Sang de Catalunya

Moltes gràcies!!