Fem cantina: els alumnes de 3r d’ESO vendran esmorzars dolços els dijous

Els alumnes de 3r d’ESO vendran a partir del proper dijous, 2 de maig, esmorzars a la cantina per recaptar fons per al viatge de final d’ESO, és a dir de cara a l’any vinent.

L’esmorzar serà ben dolç, perquè hi haurà croissants (amb i sense xocolata), magdalenes, ensaïmades, sucs i cacaolats.

Com que són alumnes previsors, i somien en un viatge ben atractatiu de cara al curs 2019-2020, continuen amb iniciatives per obtenir-ne fons. L’altra activitat recaptadora va ser per Sant Jordi, quan van muntar una parada a la Rambla principal [vegeu-los aquí a baix].