Estimats Reis d’Orient,

Aquest any ens hem portat molt bé! El professorat ho ha pogut comprovar al llarg del primer trimestre. Hem estudiat molt per als trimestrals i sempre hem intentat esforçar-nos al màxim possible. També hem intentat treure profit de totes les assignatures.

Per això, us volíem demanar unes millores per a l’institut de cara l’any que ve.

La primera petició, i potser la més important, és que els lavabos de l’Institut sempre estiguin oberts. Tot i que ho fan per mesures de seguretat i per controlar que els alumnes es comportin correctament, afecta negativament les persones que necessiten utilitzar-los. L’organització està mal plantejada, ja que en molts casos el professor de guàrdia no hi és, i, per conseqüència, l’alumnat ha de fer tombs per l’Institut per buscar solució al problema, per tant, perden classe.

En altres anys, s’havia introduït “l’hora d’estudi”, que era una classe de mitja hora dedicada a fer els deures necessaris o estudiar. Aquest any no la tenim, i per això demanem que la biblioteca estigui oberta a l’hora del pati. D’aquesta manera, tots els estudiants interessats poden aprofitar-la.

Una altra petició és que es torni a posar la cantina, ja que era un espai on l’alumnat podia comprar l’esmorzar si no el portaven o bé l’havien oblidat. També era un lloc on es podia passar l’hora del pati i refugiar-se del mal temps. A més, suposava un ingrés extra per a l’institut, i ho podria gaudir tothom que estigués dintre del centre.

Per últim, volem fer-vos la darrera proposta: per triar la música que sona entre classe i classe, es podria fer una enquesta, ja que molts estudiants tenen gustos musicals diferents i seria una manera que tothom fruís de la música que li agradi.

Esperem una resposta sobre el que us hem demanat tot i que sabem la dificultat que comporten fer aquests canvis.

Moltes gràcies i bon Nadal!

Vinyet Carbonell, Mar Sánchez i Judit Suriol