Endevina qui és

Aquest cop, per segona vegada, la persona misteriosa forma part de l’alumnat del centre.

El personatge que heu d’endevinar aquesta setmana va néixer a l’Hospital Tecknon de Barcelona.

Durant tota la seva vida ha viscut a Vilanova i la Geltrú, però explica que fa un temps es va traslladar als afores de la ciutat.

Abans de ser a l’Institut Baix a Mar, va cursar Primària i també Secundària a un altre centre escolar.

L’assignatura que més li agrada actualment és Economia, i, per contra, li desagraden les llengües, en general.

Durant la seva infància, practicava futbol al club de Vilanova i la Geltrú. Normalment jugava de defensa central però l’última temporada va fer de porter.

A causa de la mala relació amb l’entrenador, va decidir deixar-ho i canviar totalment d’esport. Es va enamorar del tennis, i fins avui dia el practica al Club Tennis Vilanova.

Destaca la seva experiència al Marroc, un viatge que va fer amb els seus pares. Va anar-hi l’estiu passat, li va agradar perquè va poder conèixer una cultura que és totalment diferent a la del seu país natal.

També ens ha comentat una anècdota una mica peculiar. Ens explica que quan tenia 12 o 13 anys, al seu antic centre, a l’assignatura d’Educació Física, es va trencar un dit.

Tot va anar de la següent manera: estaven jugant als “matats”, quan un amic seu va llançar la pilota per matar-lo. Llavors el personatge que heu d’endevinar va intentar agafar la pilota i aquesta es va quedar incrustada entre el dit petit i l’anular. A causa d’això el seu dit petit es va trencar.

Funcionament del concurs

Per participar al concurs, heu d’escriure’n la resposta argumentada.

Siusplau raoneu per què creieu que la vostra resposta és la que és (en què us baseu, quina és la pista que ha estat bona, etc.).

El primer missatge encertat i argumentat rebrà com a premi un llibre. Com més hi participeu, més possibilitats tindreu de guanyar. Bona sort!

PS: Absteniu-vos de participar en el concurs, els amics íntims de l’alumne, perquè ja heu vist alguna vegada les fotografies que us ensenyem. I, a més, segur que ja sabeu de memòria les anècdotes que us hem explicat.