El personatge que heu d’endevinar aquesta setmana va néixer a Vilanova i la Geltrú.
De petit sempre li va agradar molt disfressar-se, ballar, cantar, patinar i interpretar personatges. També s’ho passava jugant amb les Barbies i els Actions Man del seu germà, amb els quals s’inventava històries.
Una curiositat que recorda és que els amics li deien que s’assemblava a l’Arale Norimaki, la protagonista de la sèrie manga “Dr. Slump”.
Li agradava molt estudiar; les seves assignatures preferides eren la Música i les Ciències Socials. En canvi, l’Educació Física se li donava fatal, és a dir li costava molt.
El personatge d’aquesta setmana també ens explica que tocava el violí. De fet, de gran compaginava els estudis escolars amb la Música i el Teatre. A més, durant molts anys va estar en una companyia de teatre amateur.
Per acabar, a l’insitut, quan feia Batixllerat, tenia un professor de Llengua castellana que no li agradava gens. Per això, normalment a les seves classes sempre es pintava la cara, es posava ulleres de cul d’ampolla, es disfressava de diferents personatges. Tot això ho feia a primera filera del professor. Malgrat això, al cap dels anys, li va saber greu haver mantingut aquesta actitud amb el professor.
Funcionament del concurs:
Per participar al concurs, heu d’escriure’n la resposta argumentada. Siusplau raoneu per què creieu que la vostra resposta és la que és (en què us baseu, quina és la pista que ha estat bona, etc.).
El primer missatge encertat i argumentat rebrà com a premi un llibre. Com més hi participeu, més possibilitats tindreu de guanyar. Bona sort!
El guanyador
El professor Federico Esteban és el guanyador del concurs.






Yo crec que es el Salva
Els cabells, els ulls… li agradaven les Ciències Socials. Diria que és la Nancy Rodrigo.
Hola!
Jo crec que és la Míriam. A la segona foto és igual que el seu fill Cedric. Té un germà. Li agrada Bola de drac i Arale. Ha fet teatre i és Vilanovina.
Per mi és la Míriam. Sé que havia fet teatre, perquè recentment m’ho va comentar. Per edat, el tema de la sèrie de Arale sé que és més jove que jo…i descartant possiblitats…
Ummmmm, complicat… entre la Míriam i la Nancy.
Em decanto per la Nancy perque crec el blau dels ulls de la Míriam els porta de sèrie.