Els alumnes de la “Revista digital” graven el 4t butlletí de notícies al Canal Blau

Els alumnes de la “Revista digital” de 1r de Batxillerat han gravat el 4t butlletí de ràdio al Canal Blau. En aquest nou programa, que podeu escoltar clicant aquest enllaç, l’Ayman Benssouna va dirigir les notícies, que van tractar sobre l’activitat “Tots dansen”, sobre els intercanvis lingüístics entre l’institut Baix a mar i The Olive Tree School i altres temes. Com sempre, l’Abigail Álvarez va tancar les notícies cantant una cançó.

Us recomanem que l’escolteu, i ens en feu arribar els vostres comentaris.