Els alumnes de 1r de Batxillerat reciten poemes de Josep Carner

L’alumnat de 1r A de Batxillerat ha recitat a classe poemes de l’escriptor Josep Carner, un dels autors de lectura obligatòria en l’assignatura de Llengua. L’activitat ha coincidit amb l’Any Josep Carner, organitzat per la Generalitat de Catalunya, que ha estat ajornat fins a aquesta primavera. El Departament d’Educació ha afegit l’activitat “Jornada pedagògica Josep Carner” a l’any commeratiu, per a la qual s’han presentat els alumnes. Si els trien, podran recitar en directe, el dijous 27 de maig, els poemes que s’han après de memòria de Josep Carner. Mentrestant, us compartim el vídeo que han assajat a classe, davant dels companys.