Els alumnes de 1r de Batxillerat participen en un concurs per aconseguir un viatge de final de curs

Escrit per Gisèle Cartró

A principi de curs, alumnes de 1r de Batxillerat vam decidir participar en un concurs de l’agència EF (Education First), la qual realitza cursos d’anglès i programes d’intercanvis culturals. La idea, la va tenir l’alumne Pau Darder, i va ser ell mateix qui es va encarregar d’editar el vídeo.

El concurs, anomenat “Volando voy”, consistia a publicar un vídeo grupal [vegeu el vídeo]. Els alumnes es van gravar destacant dels professors tot allò que els havia agradat de les classes.

Per guanyar calia aconseguir el major nombre de vots possibles. A més, la creativitat del vídeo també es tenia en compte a l’hora de triar un guanyador entre els tres finalistes.

Tot i que els alumnes del Baix a mar no van sortir guanyadors, dos representants d’aquesta organització van venir a l’institut el 29 de gener passat a fer-nos-en una presentació [vegeu la foto a baix].

També els van repartir una motxilla, goma, llibre, llapis i polsera a cada un dels participants del concurs.